З Індії прийшли цікаві новини, які ще раз можуть змусити наших читачів повірити у справедливість. Так, чоловік виграв справу проти великої мережі кінотеатрів PVR INOX та платформи для бронювання квитків BookMyShow за "трату" 25 хвилин його часу через запуск довгих трейлерів перед показом фільму.

Про це стало відомо завдяки повідомленню видання Independent.

Кінотеатр, скріншот: YouTube

30-річний Абхішек подав скаргу в грудні 2023 року після того, як забронював три квитки на боллівудський фільм на сеанс о 16:05, який зрештою розпочався о 16:30. Він стверджував, що мав повернутися на роботу після закінчення сеансу о 18.30.

Чоловік поскаржився, що цей інцидент завдав йому "душевних страждань" і що він "витратив майже 30 хвилин часу" і вимагав компенсації за все це випробування.

Популярні новини зараз

Гороскоп на четвер, 27 лютого: доведеться шукати баланс між викликами та можливостями

Не більше 4200 грн на місяць: українців, які мають пільги, поставили на "лічильник"

Важливі зміни у ВЛК: кого ТЦК не зможуть відправити на комісію

Повістки чекати не треба: чоловікам пояснили, хто має сам прийти до ТЦК

Показати ще

"Заявник не зміг взяти участь в інших заходах і зустрічах, які були заплановані на цей день, зазнав збитків, які неможливо вирахувати в грошовому еквіваленті як компенсацію", - йшлося у скарзі.

Кінотеатр, скріншот: YouTube

Суд у справах споживачів у Бангалорі зобов'язав PVR INOX виплатити 100 000 рупій (1150 доларів) штрафу, ще 50 000 рупій (575 доларів) за заподіяння моральних страждань та 10 000 рупій (115 доларів) за витрати, понесені заявником.

"У нову епоху час розглядається як гроші, час кожного дуже цінний, ніхто не має права наживатися на чужому часі і грошах. Зайнятим людям, які мають щільний графік, дуже важко дивитися непотрібну рекламу", - йдеться у заяві.

Суд, однак, не визнав платформу для бронювання квитків BookMyShow відповідальною за позовами, оскільки вона не має контролю над потоковою рекламою.

Кінотеатри захищали себе, заявляючи, що вони повинні демонструвати соціальну рекламу, санкціоновану урядом, і що вони повинні йти назустріч глядачам, які спізнюються на кілька хвилин.

"Глядачі, які зайняли місця в кінотеатрі раніше, мовчки дивляться рекламу до запланованого часу. Виходити за межі запланованого часу з метою трансляції реклами, яка є надто комерційною, несправедливою та нечесною", — заявив суд.

Нагадаємо, плакало як немовля: порося народилося з "людським" обличчям - господарі ледь не посивіли від страху.

Раніше повідомлялося, гавкаючі тигренята: як у Китаї собак перетворили на хижаків.

Також, Valve влаштовує в Steam новий фест: є всього 7 днів, щоб отримати іграшку мрії за копійки.