Користувачі мобільного додатку «Мій Київстар» тепер мають змогу отримати ще більше приємних сюрпризів завдяки оновленій програмі лояльності «Оце подарунки». Абоненти можуть не лише отримувати додаткові хвилини для дзвінків і мегабайти для серфінгу в інтернеті, а й користуватися ексклюзивними пропозиціями від популярних брендів.
Найбільш привабливим бонусом стала можливість взяти участь у розіграші квитків на концерт легендарного українського гурту Океан Ельзи.
У рамках програми «Оце подарунки» користувачі можуть обирати різноманітні промокоди зі знижками від партнерів Київстар. Серед доступних пропозицій — бренди Київстар ТБ, EVA.UA, АЗК WOG, MasterZoo, Domino’s Pizza, Uklon та багато інших. Це дає абонентам унікальний шанс зекономити на покупках або отримати вигідні пропозиції на послуги.
Але особливою новиною для користувачів стала можливість виграти квитки на концерт Океан Ельзи, присвячений 30-річчю гурту, який відбудеться 11 жовтня у Палаці спорту в Києві. У межах програми лояльності «Оце подарунки» кожен, хто обере відповідну пропозицію, автоматично бере участь у розіграші квитків. П’ять переможців отримають по два квитки кожен, що зробить подію ще більш захопливою.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Щоб стати учасником розіграшу, потрібно бути користувачем додатку «Мій Київстар» та активувати пропозицію «Концерт Океан Ельзи» у розділі програми лояльності. Результати розіграшу будуть опубліковані на офіційних сторінках Київстар у соціальних мережах.
За словами CTO продукту «Мій Київстар» Оксани Голубець, компанія постійно працює над тим, щоб все більше абонентів користувалися додатком, оскільки це дає змогу легко аналізувати витрати на мобільний зв'язок, замовляти додаткові послуги та отримувати доступ до різноманітних бонусів.
«Ми сподіваємось, що участь у програмі лояльності зробить клієнтський досвід не лише зручнішим, а й веселішим», — підкреслила Оксана Голубець.
Нагадаємо, ціни на SIM-карти зростуть удвічі
Раніше ми розповідали, як не переплачувати за "непотрібні" послуги мобільних операторів
Також, Київстар, lifecell, Vodafone: що робити абонентам, коли зник зв'язок